12 Temmuz 2017

Abimin Köpekleri

Abim işi bırakmış ve baba evine dönmüş. Aslında bu durum babamla annemin işine gelmiş. Çünkü yaz dönemi çiftçilerin işi yoğun oluyor. Abim de babama yardım ediyor.
Abim işi bırakınca boş bulunmamak için 2 şu yavru tam 9 köpek almış. Zaten 2 tane köpeğimiz vardı bizi 2001 den beri bizimle. Etti mi sana 11 köpek. Nerden bulmuş bilmiyorum ama köpekleri cins.


Sibirya Kurduymuş. Bu çok tatlı. Yine de korkumdan yaklasamıyorum. Çünkü lisede beni köpek ısırmıştı. Korkum o zamandan beri bakidir.

 Bunun cinsini bilmiyorum. Sihirli Annemdeki Dudu'nun köpeği Taci'ye benziyor 😃
Sivas Kangalı 

 Bilmiyorum bunun cinsi ne?
 Bu en şekeri, pamuğu, akıllısı. Anneme sordum adı Pamukmuş .
Bu da en korkunç olanı... Rotvaydır cinsi köpek. Abim ve annen buna mama verirken saldırıyor. 6 tane yavrusu doğar doğmaz yemiş. Bundan bı tane daha var.
2 tane de yavru kangal köpeği var. 2 tane de bizim önceden olan kangal köpekleri.
Valla çok korkuyorum yanlarına yaklasamıyorum. Neyse ki hepsi bağlı 😀
En sonda yavru köpeklerin videosunu yüklemeye çalıştım oldu mu bilmiyorum. Telefondan anca bu kadar oluyor. Çarşambayı da sel aldı. Tatilden 3 gün eksildi 😔😔

4 yorum:

  1. Az uz da değil ha :)

    Videoyu tıklayınca fotoğraf çıkıyor, şakacı video olmuş :)

    Tatiller neden bu kadar çabuk geçiyo ki, yetkililerden kaybolmayan tatil istiyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla baya çok 😀😀
      Video yerin e fotoğraf çıkmış olsun o kadar 😀😀
      Aynen tatiller hemen bitiyor.. neyse ki 3 sene sonra 30 gün olacak tatilim 😀😀

      Sil
  2. Yaa yavrularini mi yemiss gaddar anne ne olcak salin gitsin 😀 ilkine bayldim ben ya bide pamuga ne tatli onlar 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemiş valla yaa.. gaddar ana.. salarsak insanları yer bu. Abim mama verirken bile saldırıyor 😀😀
      Aynen o ikisi çok tatlı

      Sil