02 Haziran 2017

Terasımızın Güzelleri

Bizim evin terasını çok seviyorum. Terasta,yazın kitap okumayı, kahve, çay yudumlamayı çiçeklerimizi seyretmeyi çok seviyorum. Genelde bizim ev botanik bahçe gibidir her bi delikten çiçek çıkar. Ama ben en çok terastaki çiçekleri seviyorum. Rengarenk cıvıl cıvıl..
Şimdilik terasımızın güzelleri bunlar. 
 Sarı güller
 Pembe sardunyalar
 Adını bilmiyorum. Kayseri'den getirmiştik 4 yıl önce.
 Ela'nın çiçeği. Menekşe herhalde?
 Bu da Ordu'dan geldi adını bilmiyorum
Canımmm karanfillerim

Ama tek kötü yanı sigara içmeleri. Sigara kullanmayan biri olarak burnum çok keskin koku alıyor benim. 1 metre öteden sigara kokusu gelmeye başlıyor. Kayınpederim içiyor o zaman teras keyif değil eziyet oluyor benim için. Terası geçtim ev bile. 
Sadece kayınpederim kalsa iyi. Kayınbiraderim ve müstakbel eşi (nişanlılar) eltimle çok kavga ediyorum sigara konusunda. 

22 yorum:

  1. Çok güzeller :)

    Kayseri'den gelen lilyuma benziyor sanki. Elâ'nın çiçeği çuha çiçeği.

    Sardunya ile karanfiller bende de coştu bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii😊

      Lilyum u arattım Google da ama o kalın yapraklı gözüküyor bu çok narin.

      Karanfil bizde de coştu ama sardunya süzülüyor.

      Sil
  2. bende balkon veya terasta çok seviyorum çiçekleri sigar konusunda da sonuna kadar katılıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz akşamları çok güzel oluyor balkon ve teraslar.
      Sigara içenlerin anlamakla zorlanıyorum.

      Sil
  3. Teras çiçeklerin çok güzelmiş Kerimecim ama sigara konusu can sıkıcıymış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma vallahi çok sıkıcı. Çok kavgalar ettim ama nafile.

      Sil
  4. Harika çiçeklerin var. Özellikle karanfili merak ediyorum denesem mi acaba? Çiçek büyütme konusunda çok başarısızım ama karanfil için arsız diyorlar :)
    Sigara konusunda sana katılıyorum. Ve dışarıda yürürken sinir oluyorum. Tamam orası dışarısı olabilir ama içen kişilerin dumanları hep bana geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihan. Karanfil zor değil dene bence. Biz bu karanfili 3 yıl önce almıştık hala güzel dene bence.
      Yolda yürürken bende sinir oluyorum sorma.

      Sil
  5. Bayıldım maşallah çok güzeller, sigara konusuna üzüldüm çünkü asla tahammül edememem senin gibi, bir komşum var sırf bu yüzden evine adım atamıyorum inanır mısın, eskiden giderdim, çağırırdı "Müjde çay yaptım gel" diye, otururduk, yerdik, içerdik o da benim gibi tek yaşayan bir yaşlı hanım, eve dönerdim fanilam, saçım, çoraplarıma kadar sigara kokardım, tabii hepsi makineye, ben de banyoya....e sinir oluyorum benim yanımda içmediği halde böyle olurdu. Bütün gün içtiği dumanlar çıkmıyor demek ki, birikiyor...:(((

    Ay yani bırakamıyor da kadın, asla bırakmıyor:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun Müjde ablacığım ben o yüzden sigara içen kişilerin evinde rahat edemiyorum ev de kokuyor. Bizim alt komşu havalandırma boşluğunda içiyor sanıyorum. Wc ye giriyorum wc is kokuyor. Çok rahatsız edici.
      Hiç anlamıyorum ki sigara içenleri. Anca zarar veriyorlar kendilerine ve çevresindekilere.

      Sil
  6. Yaaaaa terasına misafir olasım geldiiiii :***

    YanıtlaSil
  7. Maşallah ne güzeller çiçek sever biri olarak bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Benim balkonum çok küçük. Bir kaç saksım var o kadar. İçlerinde de çiçeksiz bitkiler.
    Bahçem olsa diye hep hayal kurarım
    Kerimem yeni adresim http://nilsgirls.blogspot.com.tr/
    Eskisi silindi bilgin olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim eski evimizin balkonu da öyleydi. Hatta hiç yeşil çiçek bile yoktu. Şimdiki evimiz dubleks ve üst katın terası büyük.
      O hayal bende de var:)
      Blogun bende kayıtlı gözüküyor merak etme.

      Sil
  9. Ayyy yazık o güzelliklere :(

    YanıtlaSil
  10. Çiçekleri çok severim bende bu yıl balkonumu yeşillendirdim. Hem çiçekler hem domates, salatalık, biber, nane falan ektim ablamla ben çok beceremiyorum ölüyor zavallılar elimden :) Balkonda oturup kitap okumak daha keyifli oldu yeşillikler içerisinde ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekleri kim sevmez ki? Domates, biber ve maydanoz biz de ekiyoruz ama onları terasa değilde odanın penceresimdem çatıya koyuyoruz 😂 düz geniş alan var çünkü. Aynen çok keyifli ama bizim balkonda sigara içilince bana eziyet oluyor.

      Sil
  11. Allah herkesi kurtarsın sigara illetinden içmeyen için gerçekten çok büyük işkence. İnsanın burnuna burnuna o koku nasıl pis geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma valla çok pis kokuyor. Biliyor musun, eltime demiştim. Sizin koku alma duyunuz bitmiş, siz evde içiyorsunuz ya eviniz leş gibi kokuyor farkında değilsiniz diye.

      Sil