24 Nisan 2017

Sonunda..

Sonunda ben de eylül 2010 dan beri mesleğim olan memurluktan bir üst kademesi olan V.H.K.İ ye terfi edebildim.
Aslında başvuru sürecim çok sorunlu geçti. Bilgisayar sertifikamın olmayışı, başvuru formuma görev süresinin 4 gün az yazmam sorun yarattı. Bilgisayar sertifikası işini, üniversite de 2 dönem bilgisayar dersi almamla çözdük. İyi ki transkpitimi kaybetmemişim.
Aslında memurluktan bir farkı olmasa da işte memurluğun bir üst kademesi olduğu için çok mutluyum. Sırada V.H.K.İ nin bir üst kademesi Bilgisayar İşletmenliği var.  Ona da sıra gelir inşallah.

Canım arkadaşım Nurdan, okul zamanı senin bilgisayar kursuna gidişini küçümsediğim için beni affet;) zira haklıymışsın ise yarıyormuş 😀😀

12 yorum:

  1. Kerime'ciğimmmmm tebrik ederim, gözün aydın canım.
    Transkriptleri her zaman saklamak lazım, vaktiyle benim de çok işime yaramıştı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde ablacığımm teşekkür ederim :) Saklamak lazımmış hakikaten de. Artık gözüm gibi bakarım :)
      Sevgiler benden :*

      Sil
  2. Tebrik ederim Kerimem ya Allah daha ilerilerinide göstersin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslıhanım, amin inşallah :)

      Sil
  3. canım benim tebrik ederim.. allah istediğin herşeyi hayırlısıyla kabul etsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Amin inşallah :*

      Sil
  4. Tebrik ediyorum ♥ İnşallah her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil