26 Eylül 2016

Yorgun....

Günaydın sevgili dostlar,
Beni özleyen yok bakıyorum da, tribimi atayım dedim. Kerime vardı bi tane kafadan çatlak o nerde hiç yazmıyor da diye düşünen yok mu aranızda?? Ölsem haberiniz olmayacak vallahi :)
Şaka şakaaa :)
Ben bu aralar çok yorgunum... Hem ruhen hem bedenen. Demeyin ki Kerime sen daha yeni geldin Kayseri'den. Evet daha yeni geldim fakat dinlenemedim.. Geldim çamaşır, ütü, Ela'nın okulu, alışverişi, hafta sonu MTSK sınav görevi derken bugünde işbaşı. Dinlenmeye hiç fırsatım olmadı. Terapilerimi yapmaya bile mecalim kalmıyor. Kitap okumak, örgü örmek vb... Dudak okuduğum için gözlerim çok ağrıyor uykusuzlukta bonusu.
Yanlış anlamayın şikayet değil.. Sadece biraz doluyum.. Yorgunluktan değil.. Düşüncesiz insanlardan dolayı.. Biraz iç dökmek istedim...

Amaaannn diyorum...
MTSK görevi esnasında yemek yemek için AVM'ye gitmiştik. Biraz da mağazalara bakalım deyip... Beymen outlet'e girdik bu elbise çok şirin ve değişik geldi gözüme.. Fiyatı görünce göz bebeklerim yerinden fırladı 0_0  tahmini fiyatları alayımmm :)
Dikiş diken arkadaşlarım valla çok şanslısınız bunun en alasını yaparsınız :)

Hadi ben bekleyen öğretmen atamalarını, toplu onaylarını, istifalarını yapayım.. Varsa enerjiniz bana yollayın birazını...

kiss me .*


11 yorum:

  1. Kerime'ciğim kusura bakma şahsen ben de pek uğrayamadım sanırım:( elbiseyi almamana sevindim niye dersen başka yerde daha güzelini daha ucuza bulabilirsin, üzülme:) yorgunluk için papatya çayı, yeşil çay filan naçizane öneriyorum, bol bol iç, sevgilerimle, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru Müjde abla, şakasına takılmıştım ben.. Elbise 7 bin küsürdü istesemde alamazdım :D bol bol kayısı çayı içiyorum da bitince dediklerini alırım ablacım. Öpüyorum çok :*

      Sil
  2. Bizim okulda öğretmen kalmadı,hadi işinin başına bakiim :D

    Kolay gelsin, bu akşam kendine özel bir saat ayır bence,bütün ev ahalisine duyur, kapını çek keyfine bak. Yarım saat bile çok işe yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel okul mu sizin okul Handan abla?

      Ela uyuduktan sonra ayırabiliyorum kendime vakit abla, yoksa Ela'da beni, bende Ela'yı özlüyorum :(

      Sil
    2. Hayır devlet okulu canım. Bütün öğretmenleri hallaç pamuğu gibi attıklarından :)

      Okul zamanı en azından çocuklar erken yatıyor. Ben çalışmadığım halde yaz boyu sürekli konuşan oğluşların içinde yoruldum. Küçükken hep erken yatırırdım ama şimdi delikanlı oldular tabi :D

      Sil
  3. senin enerjin hepimize yeter valla hiç ihtiyacın yok mevsim geçişlerinde illa bir yorgunluk halsizlik oluyor 1 aya kalmaz toparlanırız hepimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım haftasonu da çalıştığım için dinlemenedim ondan mütevellit çok yorgunum mevsimsel durum değil yani.
      öpüyorum çok :*

      Sil
  4. Canım benim yorgunluk geçer yeter ki geride güzel anlar bıraksın :)

    YanıtlaSil
  5. Hadi oradan yokmuş özleyenn :)) Kuzum cicin pek yakışmış. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ki seniii :)
      Kuğucum okuduğunu anlamadın sanırım?? Almadım ki ben onu :D

      Sil