27 Mayıs 2016

Son Zamanlardaki Gündemim: 2nci Bebek

Yok yok hamile falan değilim.
Karnıma yastık koyacağım o derece bezdim.
Ne kadar akrabam, gereksiz arkadaşım varsa '' İkinci ne zaman? ya da var mı başka bir bebek?'' diye mesaj atıyorlar.
Yılda 1 kere gördüğüm akrabalarım '' Hadi artık bir bebek yap ta sevelim'' diyor. Dur orda! Yılda 1 kez ya görüyorsun ya görmüyorsan sana ne yani?
Ameliyata girdim, ertesi gün üniversiteden arkadaşım mesaj attı '' Ela genç kız olmuş ikinciyi yap artık'' Ya bi sor önce iyi misin? moralim tepetaklak zaten ne bebeği?
Bakacak olan sen değilsin, neden devamlı baskı yapıyorsun anlamıyorum yani.
''Babaannesi bakar'' lafına ayrı bir gıcık oluyorum.
Kadının gönlü var mı bakmaya bir sor yani.
Bakma konusunu geçtim, halihazırda olan Ela'yı okula daha verememişken, maddi imkanı sağlayamamışken yeni bir bebeğe ve Ela'ya haksızlık değil mi?

He bir de,
Kadınların söylemesini geçtim erkekler bile karışıyor artık.
Geçenlerde iş iş yerinde arkadaşlar bana biraz kilo al demişlerdi, Erkek arkadaşımız da, yok almasın ikinci bebeği yapınca nasılsa kilo alacak.
Sana ne yani yapıp yapmayacağımdan?
Ortanca halamın damadı, küçük halamın kayın biraderi oluyor.
Her gün yazıyor bebek geliyor mu? düşün artık şu bebeği.

Yeminle bezdim sabır çekiyorum, Annem de bu furyaya katıldı kayınvalidemden bekliyorum hadi 2nci torunumu yap baskısını. '' Bakacaksan eğer, yapicam tamam'' dicem ahahah :D

Şimdiden mutlu haftasonları olsun <3


20 yorum:

  1. Çok mantıklııısın kuzum ya valla :)

    Haklısın ❤

    YanıtlaSil
  2. Kerime'ciğim kıyamam ya ....
    Çok fena bu durumlar ... mahalle baskısı ayol ...
    Ela tabi ki kardeş ister ama okulla idare etsin ... anne baba bir hazır hissetsin kendini ...
    Her şeyin hayırlısı neyse o olsun tatlım
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Canım Didem..
    Mahalle baskısından yana akraba baskısı diyelim :D
    Ela istiyor gibi ama anne baba hazır değil.
    Hayırlısı olsun elbette.. zamanı var bence henüz erken
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  4. sevgili kerime öperim seni gözlerinden :D :D anladın sen beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Ayşe'm bende öperim gözlerinden :D
      anlamammıııııı

      Sil
  5. Biz milletçe bu muhabbeti aşamayız kesinlikle :) Hayır demek istiyorlar ki birinci büyümüş rahat etmişsin, göze batıyorsun, ikinciyi yap uykusuz kal, gezme, stres ol :) Her şeyde olduğu gibi evladın da hayırlısı canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi Eminecim, milletin ağzı torba değil ki büzesin :)
      aynen hayırlısı.. öpüyorum sevgiler <3

      Sil
  6. Ahahahaha kerime ikinci kelimesini duyunca kacacak duruma getirmisler senii biter bacicigim bunun sonu yok yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok değil birkaç ay sonra sana da yapıcaklar :D

      Sil
  7. Ooo amma baskı yapmışlar öyle yaa

    YanıtlaSil
  8. aman sakın yapma kerime bak beni görüyorsun ne haldeyim çok yorucu yani ela okula başlasın çokda ara vermemek lazım tabi ama amann ne yse hayırlısı ne zamansa o zaman olur inşallah allah gönlüne göre versin arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  9. :)) erkek arkadaşada bravoo neyin planını yapmış :)) bebek yapmak mesele değilde o bebek hep bebek kalmıyor büyüdükçe sorunlaar dertlerde büyüyor:(

    YanıtlaSil
  10. Mahalleli teyze ve onları aratmayan dedikoducu erkek vakıası kurbanı canım arkadaşım.
    Olmuyor desene bence herkes o zaman sana acıyarak susar ve bir daha laf açamazlar diyeceğim ama bu seferde alternatif tedavi yöntemleri hakkında konuşmaya başlarlar ahahah :D

    YanıtlaSil
  11. Yahu milletin işi gücü yok kimin ne kadar çocuk yapacağına karışıyorlar, sanki doğuracak olan onlar! Söylesinler aldırma, konuyu değiştir mesela tam bebek konusu mu geldi, "akşamki dizide korkunç bir şey oldu!" de, hemen "Ne oldu?" diyeceklerdir. :)))

    YanıtlaSil
  12. Ah ah!Nedir ya hu! Insanların yön vermesi çok kotu birşey.Ayda yilda bir goren insanlar bile ne yapacağını söylerler.Ama bosvermek gerek.Allah ana lı babaĺı buyursun kızınızı :)

    YanıtlaSil
  13. Bu insanların istekleri bitmez canım. İkinciyi yaptım 3 sorusunu duyuyorum:)) ikinciler geleceği zamanı biliyorlar:))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi yaa??? rahatlık yok mu bizeee

      Sil
  14. Merhaba,

    Toplum olarak her şeye karışmak gibi bir özelliğimiz var maalesef :) Ama olmaması gerekir elbette.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil