02 Temmuz 2015

Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Seri

Geçtiğimiz aylarda Fikri Mühümden oaketim gelmiş. Daha doğusu bizim evi bulamamış telefonum çalıyor açamıyorum haliyle. Kurye de kargoyu geri götürmüş. Ertesi gün eşimi gönderdim aldı geldi. Baktım çok istediğim Toni&guy seti... Hemen denedim bende :)

Fotoğraf süslemesi için Nihan'a teşekkürü borç bilirim :)
Paketten bu 3lü çıktı..
1- Sabitleyici sprey: Saçlarıma maşa yaptığımda buklelerin bozulmaması için kullandım. Diğer spreyler gibi sert ve kötü görüntü yok. Gayet yumuşak ve hiç sprey sıkmamış gibi görüntü veriyor. Sevdim bunu.

2- Şekillendirici sprey: Kısa ve şekilsiz saçlarım bazen benim delirme sebebim. Duştan sonra dışarı çıkacaksam eğer, önce saçlarımı havlu ile nemli hale gelene kadar sarıyorum. Sonra sprey sıkıp şekillendiriyorum. Gün boyu bozulmuyor ve yağlı , sert görünüm de vermiyor. Sevdim bunu da.

3- Saç Pudrası: Bunu hala hiç kullanmadım. Yağlı saçlar içinmiş.

Bu seriyi sevdim ben ..

Yanında verilen indirim kuponları ileAyşe'ye  şekillendirici sprey alacaktım.. Kuponları dışarı çıkarken evde unuttum hep. Sonra bi baktım ki 30 Haziran bitmiş bile.. Kuponlar da yandı ve çöpe gitti :( Kusura bakma Ayşem.. Gelirken alırım sana yine :) 



6 yorum:

  1. Laaa bi bana denk gelmiyor boyle seyler bunu merak etmistim :) gule gule kullan .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da bazen denk gelmiyordu :D sağol bebem :)

      Sil
  2. denizden çıkmış gibi mi yapıyo yaneeee :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ürünlere güle güle kullan :D ama yok canım bana almana gerek yok düşünmen yeter :D

    YanıtlaSil