03 Temmuz 2015

Eltiden Elti'ye Doğum Günü Hediyesi :)

Günaydın...
İşlerim çok yoğun bu aralar.. İstifa eden edene, MTSK sınavları art arda.. Yetişemiyorum oruçlu halimle çok yorgun düşüyor bünyem. Kg vererek iyice güçten düştüm kolum kalkmıyor abartmıyorum. Gün boyu yatasım var..
Neyse..
Geçtiğimiz aylarda taze çıtır eltimin doğum günü vardı. Sözlü olduğu için herkes çeyizlik hediye alır diye tahmin etmiştim. Bende onun tarzında deri bileklik, basic tshirt ve oje aldım. Yetmez ki ille el emeğim olacak yanında. Havlu ve pano işledim. Havluyu diğer hediyelerle verdim panonun başına gelmeyen kalmadı ve evde :)

Havlum mini mutfak havlusu. Çok beğendi kendisi önemli olan da o. Beğenmemesinden korkuyordum ki kendisi Resim Öğretmenliği öğrencisi. Beceriklidir kendisi. Benim yaptığım onunkinin yanında basit kalır kedinin ciğere baktığı gibi yaptığı tuvallere bakıyorum :)
Ama ona göre benim yaptıklarım daha güzelmiş. Benim yaptıklarımı da kendisi beceremiyormuş :) e napalım ilgi alanı sen bana tuvaller ben sana örgüler yaparım artık dedim ve anlaştık :)

Lafı nerden nereye getirdim :)
Beğendiniz mi? olmuş mu?
Bi kendime yapamadım şu havludan :D

8 yorum:

  1. :))) ellerine yüreğine sağlık çok güzel olmuş .

    Ay niye istifa ediyorlar kimi arar bulamaz kimi de ... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Özgem beğenmene sevindim sana süpriz var beklemeye devam et tatile gidip geliyim önce :)

      Özel kurumda çalışanlar kurum değiştirmek için istifa ediyorlar :)

      Sil
  2. güle güle kullansın elticiğin :D :D

    YanıtlaSil
  3. Acaba eltim bana boyle surpriz yapacak mi? Cok dusunceliyim suan ... Gule gule kullansin elticigin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmazsa ben gönüllü eltilik yaparım sana hehe :D

      Sil
  4. Tabi olmuş, çokta güzel olmuş. Ayy benim eltiler hayatta yapmazlard:(( Size Maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eltin var mı bilmem.. görüncen var mı :) benim kız kardeşim ablam görümcem yok.. o yüzden ben eltimle kardeş gibi yakın olmaya çalışıyorum her ne kadar kafamız bir olmasa da..

      Sil