13 Nisan 2015

Minik Farem 33 aylık

Minik farem sen bugün tam 33 aylık oldun.. 3 yaşına girmene şunun şurasında 91 gün kaldı. Zamanın bu kadar çabuk geçtiğine inanamıyorum..
Bu ay içinde tuvalet eğitimi almaya başladın çok güzel ilerliyorsun ( aslında uzun süredir tuvalet eğitimi veriyorduk ta o zamanlar söylemiyordu bizde kestiremiyorduk son zamanlarda kendisi bezden rahatsız olmaya başladığı için söylemeye başladı. Arada kazalar oluyo doğal olarak)

Yemeğini kendin yemeye bayılıyorsun. En sevdiğin yemek çorba ve yoğurt.

Tabletten çizgifilm izlemeyi seviyorsun tabletini bulamayınca gelip '' Annecim benim tabletim nerde bulamıyorum'' diyorsun

11/04/2015 cumartesi günü babanla parka gitmiştin babanı dinlemeyip parkta koşmuşsun ve düşüp burnunu kanatmışsın.

Babana aşıksın beni hiç görmüyorsun babam da babam..

Küçülmüş kıyafetlerinden vazgeçemiyorsun
-Annecim bunlar sana olmuyor bebeklere verelim?
-Hayıyyyy onlay menimmm.. Aynı şey bez için de geçerli :)

Okul ile parkı birbirine karıştırıp ağlıyorsun. Okula gidecemmm dediğinin park olduğunu anlamam zor oldu :)

Hayali doğum günü kutlamaya bayılıyorsun. Oyuncaklarını mum yapıp üfleyip '' İyi ki doğdun Elaa' diyorsun kendine..

Süslenmeye merak sardın bu ara.. Evde de ''iskaypinleyimi giyicem tokalayımı takacam'' diye geziyorsun.. (ne kadar toka varsa hepsini kırdın bende yenileri saklıyorum :) )

Babanın işitme cihazına ilgi duymaya başladın ha bire gidip '' Baba bu ne?'' diye soruyorsun..

Benim gibi çok çabuk sıkılıyorsun.. Erken değil mi henüz annecik sıkıldım demeye? Bir oyun oynarken 5 dk sonra sıkıldım deyip başka bir şeye gidiyorsun keşke bu huyun bana çekmeseydi. Anneannen ve Babaannen '' eee kimin kızı olacak o kadar'' diyolar :)

aklıma gelenler bunlar.. Keşke günler biraz yavaş geçse sende bu kadar çabuk büyümesen bebeğim...






11 yorum:

  1. Usengencliginimi almis elacik aman aman :) hayirli evlatlar olsun kerimem op benim yerime elayi opesim geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üşengeçliğimi değil de çabuk sıkılmışlığımı almış :D öperim eve gidince kokulu kokulu :)

      Sil
  2. kocaman Maşallah Ela'ya. Büyüsünler ya her yaşı ayrı tatlı bunların, ha özleniyor gerçekten küçüklükleri ama özlemimizi bloglardan gidericez artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özleniliyor gerçekten gözlerimin önüne 6 aylık halleri geliyor :( blog-ıns-face resimlere bakarak gideririz artık :)

      Sil
  3. yok erken değil kız kıvançata sıkılmayı öğrenmiş bak dedim oğluşuma elada onun izindenilerliyo :D ayy nede olsa kardeşimiz :D :D ay pardon gelinimiz heheehh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim centilmen damadımda mı sıkılgan.. offf çokk işimiz var bunlarla sevgili dünürüm :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. hahaha dimi :) tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş :)

      Sil
  5. ayyyyyy ne tatlı anlatmışsın öp ısır benim için de amaaa noluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 saat sonra evde olurum :) tabiki büyük bir zevkle öper ısırırım yerinee :)

      Sil