01 Nisan 2015

Kill Me, Heal Me

Bugün güya ben doğum günümü yazacaktım beden yaşım 1 yaş daha yaşlandı ruh yaşım 1 yaş daha küçüldü hehe (çelişkili oldu farkındayım). hediyemi gönderin yoksa küserim :)
Şaka bi yana bu hafta izledğim izlerken bayıldığım Kore dizisini anlatacağım Nihan'a özel :)


Dizi psikiyatrik vaka üzerine kurulu. Ji Sung'a Protect The Boss filminde tanımış Secret Love'da aşık olmuştum. Bu dizide bayıldımmm gözlerimden kalp fışkırdı :) :) 
Dizinin ismi biraz çelişkili gibi.

Gelelim diziye...

Cha Do Hyun (Ji Sung) 7 kişiliklidir. Biri kendisi.
Shin Se Gi: Sinirli anlarda meydana çıkıyor. O sürmeli gözler crazy giyimler kendine hayran bırakıyor.. ( kişilik değişirken boyunda çıkan kırmızı dövmemsi şey çok saçma geldi açıkçası.
Perry Park: Aksanlı konuşuyor. 50'lerden kalma çiçekli gömlekler ve sakız çiğneme hareketi gül gül öldüm yeminle :)
Mr.X: Dizinin son bölümünde ortaya çıkıyor. 
NaNa: 7 yaşında kız çocuğu (aslında ayıcık). 
Ahn Yo Sub: İntihara meyilli kişilik. O yuvarlak gözlüklerle çok şekerdi ya. Kitap okuyuş şekli süperdi :)
Ahn Yo Na: Ahn Yo Sub'un ikizi.. En çok güldüren karaketer buydu. Oppaaaa diye koşması öpücük atması Oh Ri Jin'e şataşması çok ama çokkk komikti :)



Cha Do Hyun ve Oh Ri Jin 7 yaşındayken konağa gelir. Cha Do Hyun'un kimliği yoktur ve okula gitmesi gerekmektedir. 6 yıl önce Konağı terkeden babasıyla konağa gelir ve Cha Do Hyun'un (Cha Do Hyun aslında Oh Ri Jin'in gerçek adıydı. Cha Joon Youn'du sanırım oğlanın gerçek adı. ) kimliğini alır. Babası kızı istismar ederken Shin Se Gi kişiliği ortaya çıkar ve konağı ateşe verir. Kızı öz annesinin arkadaşı olan biri kaçırır ve kendi kızı gibi büyütür. 
ikisinin de çocukluk anıları kaybolmuştuır. Cha Do Hyun'un kişilikleri böylece ortaya çıkar. 
Diziiyi fazla anlatamıyorum 20 bölümlük her bölümü ortalama 60 dk. izleyin derim.

Aşağıda google'da bulduğum gif ve replikleri paylaştım. 


 Shin Se Gi'nin Oh Ri Jin'e bu gönderisi bana BIG' ı hatırlattı. onda da böyle bi sahne vardı.

Shin Se Gi şirkette çok munzurdu anacım :D :D 
Se Gi Oh Ri Jin'e kızarken bile çok sevimliydi yaa :) 

Ahn Yo Na Oh Ri Ohn'a neler çektirdin be yavrummmm :D :D 
Ahn Yo Na veda edecek ama rahat bırakmıyor :D

Perry Park :D :D şunun gömleklerine bakın ya :)
Perry Park'ın vedası çok hüzünlüydü..


Kore'de kız eksikliği var sanırım. İkiz olarak büyüyen Oh Ri Ohn'da Oh Ri Jin'e aşıktı.
Oh Ri Jin le Ahm Yo Na'nın atışmalarına bayıldığımı söylemiş miydim :)


Ps. Gif ve Replikleri google'dan aldım umarım sorun olmaz. Replikler facebook'tan Ayşem ve Nihanım sağolsun :)




10 yorum:

  1. Dogum gunu postunu engelledim sanirim hihiihi gunu bitir malzemeleri topla gunle ilgili ondan sonra yazarsin :D tesekkurler bu arada ^3^ yazlik diziler arasinda yerini alsin bu dizide simdi boyle okuyunca dizi daha bi kendini belli etti .. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kuzum dün yazdım ya yeter :) ben dizi postu yazmayı beceremiyorum :(

      Sil
  2. olsun bunu doğum günü postu sayarız Doğum Günün Kutlu olsunnnnn :D gayet güzel anlatmışsın o hareketli şeyler (neydi isimleri kız) onlar süper anlatıyo heheheh :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bayan :D :D Gif onların adı heheehe :D

      Sil
  3. İyi ki doğdun, iyi ki doğdun, iyiki doğdun Kerime :)) Yaş alan yaşınla, küçülen ruhunla Daha nice mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok çokkk teşekkür ederimmmm :) :)

      Sil
  4. Merhaba, sizi yeni keşfettim, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Heyooo gençleşme sır larini bizimle paylas amaaaa :)
    Nice guzel yaşlara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedenim yaşlandı ama :) çocuğumla çocuklaşıyorum sır o :)
      teşekkürler :*

      Sil