26 Ocak 2015

Kayınço Usulu Evlilik Teklifi :)

Günaydın mutlu haftalar blogcanlarım....
Başlıktan anlayacağınız üzere ben elti oluyorum hemde büyük elti kıskıskıs korksun benden Beyza hanımcım :)
Beyza ile tanışma anımızı şurda bahsetmiştim ve ilk defa evimize geleceğini de burada bahsetmiştim..
Kayınço ile 2 yıldır beraberler. Bu süre zarfında birkaç kez ayrılıp barıştılar. Ayrıldıklarında ben aracı çöpçatan muamelesi gördüm. Kimin yanında olduğumu sorarsanız kimi haklı bulduysam onun yanında oldum :)
Gelgelelim... Cumartesi günü benim Kayınço süpriz yaptı Beyzamıza :) Aslında ben tahmin ediyordum teklif yapacağını.. Planımız vardı plan şöyleydi.. Sonay mekanı ayarlayacaktı ve biz de yemeğe gidiyoruz bahanesiyle Beyzayı alacaktık.. ama bizim de haberimiz olmayacaktı tekliften.. Benim tahmin etmem sonucu Sonay arkadaşlarına '' Evdekilere de süpriz yapacaktım da yengem anladı hemen yumurtladı'' dedi :)
 cevabı ''EVETTTTTT''  :)
Pazar günü sözümüz var.. Heyecanlıyım ilk defa bir kız isteme merasiminde olacağım eee birde önemli karakterim di mi? '' Büyük elti '' heheh :)
Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine :))))

Not: Beyza ile aramda 3 yaş var ama Beyza'yı büyük sanıyo bizim akrabalar.. Ay buna da çok mutlu oldum ayrıca :))  

7 yorum:

  1. Kız kerime takıldığın noktaya bak hahahhahahah yazı sonunda kendimden geçtim :) çaktırmasaydın evdekilere kız gerçi sonayda öyle ortalığa koymasaydı demii :) allah mesut etsin pazar günü maceralarını beklemediyşm özeldeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya napayım Sonay bi telaş bi telaş ordan buraya gidip geliyordu :) takıldığım nokta Beyza bana abla deyince yaşlılık kompleksine giriyorum yaa abla demesene diyorum o da inatla diyor o yüzden Beyza'yı büyük sanmaları beni mutlu etti yaşlılık kompleksim de söndü :)
      biliyorsunuz ilk size anlatıcam :)

      Sil
  2. büyük elti olmak güzelmidir bilmiyorum ama hadi kurtuldunuz ... cadı bir kanananız varsa sizinle değil onunla ilgilenir artıkın :) melek gibi ise de zaten problem değil .. ama her açıdan kalabalık olmak güzelll aile olmak güzel iyi günlere şahıtlık etmek güzel .. yaz arada bloguna ara verme KALBİ GÜZEL :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük elti değil de küçük elti olmayı istermişim onu anladım yavaştan kıskanıyorum sanki :D :D kayınvalidem cadı değil iyi birisi aslında yeni gelini için biraz hevesleri var hissediyorum.. kalabalık aile olmak hüzel doğru :) bloguma yazacak bişey bulamıyorum napayım kalbi güzel :)

      Sil
  3. hahaaha kerime çocuğun sürprizi bozmuşun seni seni :D yengeee oldun kız ne ablası hahahhhahhaaa ailenize hayırlı uğurlu olsun diyelim bol telaşlı günler sizi bekliyo tabi tatlı telaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napayım o da ortalıkta saçmasaydı süsünü püsünü :D abla demeye alışıp yenge der mi bilmiyorum :) sadece söz telaşı nişan düğün telaşına daha çokkk var :)

      Sil