22 Ocak 2015

bir kore filmi Do-Ga-Ni(sessizlik)

Do-Ga-Ni (sessizlik) filmini sırf Gong Yoo oynuyor diye izlemek istemiştim. Sonra düşündüm de bir ara Mardin'de çalıştığım Zihin Engelliler Okulundaki bir öğretmen tavsiye etmişti unutmuştum. Aklıma gelince izlemek istedim. Diziyi tavsiye ettiğinde şöyle söylemişti. '' Kerime sende işitme engellisin. Filmde işitme engelliyi anlatıyor. Moralin bozulabilir içinden küfredebilirsin de ama yine de izle'' demişti. Ben yine de izledim...

Film hakkaten çokk sinir bozucuydu.. Film işitme engelliler okulunda 3 kimsesiz yetim çocuğun okul müdürü ve öğretmenlerin tecavüzüne uğramasını anlatıyor. Okula yeni gelen öğretmen ( Gong Yoo) öğrencilerdeki tuhaflığı farkediyor ve birgün öğrencinin biri yöneticinin sevgilisi tarafından dövülürken yakaladı. Sonra öğrenciler adına dava açtı.. 
Öğrenciler engelli ve kimsesiz diye mahkeme sapıklardan yana oldu.. 
Daha fazla anlatmak istemiyorum.. 
Mahkeme sapıklardan yana olunca Min Soo.. kendine sapkınlık yapan öğretmenini öldürmeye gitmişti intikam almak için.. Aynı zamanda onun yüzüden kardeşi de ölmüştü..
fotoğraf netten alıntı. (yeppudaa'ya ait)
Çocuklar hayatı boyunca hiç mutlu olmamışlardı.. Öğretmen ve dedektifle beraber sahile gitmişlerdi.. 
Gong Yoo 'nun sırtında olan çocuk '' Keşke babam ve annem siz olsaydınız'' dedi. 
Ağlayarak izledim.. 


Biz engelliler herkesten çok vicdanlıyız bence... 

Not: Resimleri Yeppudaa'dan aldım.. Google'da Do-Ga-Ni yazıp görsellerde aratınca bunları buldum. Umarım sorun olmamıştır.''


7 yorum:

  1. izlemeyi bekleyenler arasında yerini alıyor keroş-chan bütün ceseratimi toplayıp izliycem malum bilirsin çok fazla dramlı şeylere bakamam sinir olup sıkılır kapatırım .. Belkide dayanamayacağımı bildiğim içindir yelkenleri hemen indiren biriyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan-san izle bence insanların diğer yüzünü görürsün.. 2 saatlik sabret ve izle... diyorum kesinlikle izle..

      Sil
  2. Bir zamanlar ben de kore dizileri izlerdim ama artık kızımdan fırsat bulamıyorum.Ben de bu filmi kesinlikle izleyemezdim,okuyunca bile bi tuhaf oldum:(http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ben böyle acıtıyor dolu film izleyemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende izlemem aslında.. ama bende işitme engelli olunca izledim.

      Sil
  4. çokmu acıklı kerime benim bünye kaldırmaz :D bize eğlenceli şeyler tavsiye et :D :D

    YanıtlaSil