21 Ekim 2014

Tavşan hanımmm

Merhaba blogcumm...
Bugün geçen hafta yazdığım ruh halime nazaran daha iyiyim demek isterdim ama cumartesi günü Kayınbiraderimin bıçaklanıp darp edilmesi sorucu ruh halim korkulu... Ev haklının ise endişesi bana yöneldi. Duymuyor napacağız falan. Dikkat et çantanı almaya kalkarlarsa bırak alsınlar sana bişey olmasın da dediler.. Ben de işe gelirken bildiğim tüm duaları okudum daha okusaydım hafız olurdum kesin..
Neyse yine negatif enerji yaymayacağım..
O Bir Anne'nin düzenlediği etkinlikte eşleştiğim Burcu Aydın için tavşan ördüm.. Ben çok sevdim ama çok şeker oldu. Umarım kendi de beğenir ve sever. Hediyem bununla sınırlı değil tabiki.
 
Ne dersiniz? olmuş mu? beğenir mi arkadaşımız? fikirleri alayım :)

Sevgiler...

8 yorum:

  1. arkadaşım öncelikle çok büyük geçmiş olsun Rabbim korusun hepinizi. Cici hediyen çok güzel olmuş, sahibesi güzel günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm... teşekkür ederimm umarım beğenir :)

      Sil
  2. Bence beğenir ben beğendm hemde çok :) ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah beğenir canım ya :) teşekkür ederimm

      Sil
  3. ödülün var tatlım

    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulumu-aldm-aaaa-dostlar.html#gpluscomments

    YanıtlaSil
  4. bence beğenir :) ben çok beğendim bir örgü oyuncak yapmak isterdim ama becerebilir miyim bilemiyorum
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. beğenmenize sevindim teşekkür ederim :) çok kolay tığ ile sık iğne örmesini biliyorsanız yardımcı olabilirim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım tavşan çok sevimli :D

    YanıtlaSil