09 Mayıs 2014

taglanmışım (mim oluyo buda sanırım)

Selam dostlar... blogumu unuttum diyebilirim yazacak bişey yok çünkü. Yaptığım örgüm yok. son zamanlarda kore dizilerine sarmış durumdayım..
Neyse efendim sevgili Harikalar Dünyası blogu sahibi Mehlika hanımcığım beni tağlamış. Bana da seve seve cevaplamak düşüyor.


1- Telefonun nerede?
Klavyemin yanında :)

2- Pantnerin?
Eşim sanırım :)

3-Saçların?,
Ahh uzatmaya başladığım saçlarımı acımasızca kestirdim.
yarı fındık kabuğu boya yarı kendi saçım.

4-Annen?
Sevgi limanım..

5-Baban?
İlk aşkım..

6-En sevdiğin eşya?
hiç bişeyim. yok yani sevebileceğim bişey.

7-En son gördüğün rüya?
Rüya gördüğümü sanıp gece uyurken eşimi dövmem :) harbi dövmüşüm :)

8-Hayalindeki araba?
Hayalimde araba yok...

9-İçinde bulunduğun oda?
8 tane masa ve atrafı ceviz kabuğu rengi dolaplarla çevrilmiş bunaltıcı!

10-Korkun?
Kızımında babası ve benim gibi olma ihtimali.

11- On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Emekli olup istanbuldan uzaklaşmak Ordu'da müstakil bir evde yaşamak.. (33 yaşımda olucam zati :) )

12- Sen ne değilsin?
hımm bilemem.

13-En son yaptığın şey?
12:30 da yemek yedim :)

14-Üzerinde ne var?
Ekoseli gömlek, lacivert pantolon, çiçekli convers ( nasıl devler memuruysam : )

15-Senin hayatın?
Monoton

16-Moralin?
şu an keyifliyim

17-Şu an ne düşünüyorsun?
Abim bana dikiş makinesini ne zaman alacak :)

18-Senin bilgisayarın?
iş yerimde LG evde Samsung

19-Bira?
Alkol almıyorum

20-Aşk
Allah aşkı...

cevaplarken çok keyif aldım.. bende
Nihan'ı
Ayşe'yi
Selen'i tanglıyorum :)
sevgilerle :)



7 yorum:

  1. Canım okurken çok keyif aldım güldüm çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İlk fırsatda cevaplıyacağım .. Uyur gezer seni kore güzeli ;)

    YanıtlaSil
  3. keyifli olmuş :) en kısa zamanda bende yaparım :D

    YanıtlaSil
  4. ayy harika bir mimmiş tatlım hemen yapacağım :) çok saol

    YanıtlaSil