09 Mayıs 2014

İzlediğim Kore Dizileri

Selammmm :) Son zamanlarda gecem gündüzüm Kore dizileri oldu. Daha Önce Hint Filmlerine bayılırdım. Nihan'ın whatsapp'ta bahsettiği ve izlememi tavsiye ettiği Düşlerimin Prensi adlı diziyle başlıyor benim hikayem :)
Düşlerimin Prensi'ni izledikten sonra çok üzüldüm neredeyse ağlayacaktım niye bitti diye.
 Tekrar ne izleyeyim diye düşündüm. İş yerimde genelde ben boşum. (bu uzun hikaye aslında daha önce bahsetmiştim.) Facebookumda '' bana kore dizisi önerirmisiniz'' diye paylaşım yaptım. Çoğunluk olarak Boys Over Flowers galip geldi ve onu izlemeye başladım.
Ne tesadüftür ki Nihan ve Ayşe ile bu diziyi izlemeye başlamadan önce Lee Min Ho hakkında çekiştiriyorduk. Ertesi gün izlemeye başladım aaa Lee Min Ho eşimi bile kıskandırdım o derece sempatik yakışıklı velet :)
Boys Over Flowers bitince gene başladım zırlamaya Ayşe ve Nihan iyi biliyor zırlamalarımı :) Lee Min Ho'dan devam ettim Korelilere :)
Üçüncü olarak Personal Taste. Bunu izlerken karnıma sancılar girdi yeminle çok komik gerçekten.
Dördüncü olarak City Hunter. Hımm bu biraz iç karartıcıydı.

 Beşimci de The Heirs. Bunu izlerken bazen boğasım gelmişti kimi oyuncuları.


Altıncı olarak Faith. Ay çok duygusaldı ağlayacaktım. Bazen boğasım gelse de...

 Lee Min Ho devri kapandı :) 
Yedinci olarak Playful Kiss
yalnız bu dizide Oh Ha Ni 'nin ağız hareketleri için terliği atasım geldi. Baek Young Jo'yu da pataklayasım geldi taş kalpli aşağılık :) 

Sekisinci olarak Coffee Prince.
hem üzüldüğüm hem güldüğüm Romantik Komedi tarzında bir diziydi..

veee en son Secret Garden..
bu da çok güzeldi tadında bitti. Yalnız Kim Joo Won'un anasını boğasım geldi ayol..

çok kısa bir sürede izledim hepsini. Ara verdim izlemeye. Çok bağımlı oldum bir nevi eroin gibi bişey. İzlemeyince kendimi deprasyonda hissettim ayol.
Ela'ya bile vakit ayırmadım fazla. Ama artık abartmadan dozunda izlerim. Gece 4 lere kadar izledim haftasonu. Düzenim sarstı yeminle.
Nihan'ın ''benim yüzümden kocası kızı boşucak'' diye serzenişleri vardı görülnmeye değer :)

Bloga uzun süre ara verdim unutuldum blog aleminde :)
napayım anlatacak bişey bulamıyorum Abimden makine bekliyorum :)
mutlu haftasonları dilerim..
sevgilerimle..


7 yorum:

  1. ben de kore hayranıyım bi rain vazgeçilmezim laf aramızda :D reply 1997 onu da izle derim yeni ziledim love rain var you are beatiful bunlarda çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korelilere hayran olmayan yok sanırım :) bi rain i bilmiyorum ama bakacağım :) reply 1997 de güzelmiş listeye aldım söylediklerini :)
      sevgiler

      Sil
  2. hahahh süper özetler olmuş ' ağzına terlikle vurcaksın demek ' hahah süpersin bende seçeyim bari içlerinde bi tane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt playfull kiss izle sende aynı şeyi söylersin :D

      Sil
  3. hahahahha bu bölüm güzel olmuş kız bendemi yapsam ne anime ve kore dizisi ile ve hatta japonlara el atıyım demi bi görseniz neleri araştırıp ilgi duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Yazdıklarının çoğunu bende izledim, izlemediklerimi not aldım :)
    bende sana i hear your voice öneririm, çok seveceğine eminim
    iyi seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dediğinizi bende izledim çok çok beğendim.. kore dizileri postu tazmıyorum o yüzden çoğu izlediklerim yok.. bende size pinocciho, scent of a woman ve dostor stranger öneririm :)
      sevgiler

      Sil