06 Mart 2014

Minik Cadımdan Seçmeceler...

Ela Hanım büyüyor, büyürken çok fena oluyor tutablene aşk olsun.

(yazarken harf eksikliği olabiliyor farketmiyorum Ela tuşları söktü çünkü)

 19 aylık ( 20 aylık olmasına 7 gün kaldı) oldu. Son zamanlarda sevgi yumağına döndü küçük hanım.
Gelelim yazmadığım zamanların özetini yapmaya..


Erkek Fatma olan kızım yavaş yavaş Hanım hanımcık Ela olmaya başlıyor. Kokoş olcak sanıırm. Kıyafetlerini kendi seçmeye başladı bu bu bu diyor devamlı.

Babacı olmaya başladı. Babası evde yokken babasının eşyasını falan görünce ''Babacım gelll'' diyo (kıskanıyorum çaktırmayın :) )

Dedeyle yapışık ikiz sanki. Dedesi zile bastı diyelim. Ben kapıyı duymuyorum ama Elanın tavrıyla anlıyorum. Kapıyı açmaya çalışarak Dede Dede diye sayıklıyo kapı açılır açılmaz merdiven başında nöbet tutuyor.
(kapıyı açabiliyor biz kilitliyoruz Allah korusun düşerse. Dün Amcası kapının kilidini açmış çıkacağım diye ama çıkmamış bende yatıyordum Ela ortalıkta yok kapı açık bi baktım Ela çıkmış )

İşine gelince sevgi pıtırcığı oluyor hanımefendi annecim babacım gelip öpüyor. Amma velakin paylaşamıyor bizi. Babasıyla beni yan yana görmeye tahammülü yok görünce hemen ortaya atlıyor :)

Konuşması baya baya ilerledi bazı konuşmayarın anlayabiliyorum bazılarını hiç anlamıyorum konuşurken dil oynatıyor tatlı tatlı alıp yiyesim gliyor :)

Acıktığını söylemeye başladı. Eğer acıkmamışsa ve söylememişse verdiğimizi yemiyor. Acıkınca yanıma gelip elimden tutup mutfağa götürüyor istediğini gösterip elini karnına götürüyo acıktım acıktım diyo :)

Tv de reklamlarda gördüü herşeyi istiyor. Babaannesi bakıyor ben işteyken. Ela ile oynuyo tabi ama o da bir yere kadar sonra Tv açıyo doğal olarak Ela da izlemiş oluyo her gördüğünü istiyo napacam bilmiyorum.


                               Kaşık kaşık nutella yer gibi kaşık kaşık tahin pekmez yiyen cadı :)
Maşallah diyeyim nazarım değmesin. Sizde maşallah deyin lütfen nazara inanırım çünkü.

Haaa biz Haziranda ev alıp taşınmıştık Elanın odasıda var bu evde. Dubleks ev alt kat benim üst kat kayınvalidemin ama sadece aşağıda yatıp kalkıyoruz hep beraber yukarıda oturuyoruz. Aiaşı katta odası olduğunu biliyor ev görmeye gelen komşuları ve akrabaları ilk önce kendi odasına götürüyo benim benim diyor :)

Gözlüklere zaafı var. Nerden geliyorsa bu gözlük sevdası. Küçükken benimde vardı ondan mı bilmem. Otik güneş gözlüğü almıştı babası yazın. onu kırdı ve yaptırdık evde gözlük sevdası basında amcasının dedesinin gözlüğüü alıyordu onlarınki numaralı çocuğun gözü bozulmasın demi. Babaannesi de gitmiş bi güneş gözlüğü almış ilk günden kırdı onu da hanımefendi :)

                             Camının teki yok sapının teki yok ama yine de vazgeçmiyor :)

Kendisine iş verilmesi hoşuna gidiyor.  Haftasonu ben evdeyken kahvaltı hazırlarken iş veriyorum ona. Kahvaltılıkları masaya koyuyor mesela. Koyup alkış istiyor alkış yoksa küsüp gidiyor :)

Dedesiyle mısır patlatmayı seviyor. Aklına eserse dedesini tutup mutfağa götürüyor pıt pıt diyo :) beraber atlatıyorlar ve kimseye vermiyor önce kendi yicek sonra verecek :)

Habuç (havuç) çok seviyor birde muz.  Birgün evde ikiside bitmişti. Babaannesine ''anne habuç'' dedi havuç yok evde dedesini aradı telefonda sipariş veriyor '' dede habuç'' Kayserideki dedesine de telefonda '' dede elma'' bu kızla işimiz var sanırım siparişler geliyor sırayla :)

Bizden bu kadar..
Sevgiyle kalın

8 yorum:

  1. maşalah cimcimeye büyüyor annesi şimdi havuç ister yakında barbieler ponyler ahh ahh bitmiyor istekleri bitmiyor bend ealmıcam diyorum hoop baba babacımm babacım dedimmi bitti zaten o istediği alınmıştır :))
    canalrı sağolsun sağlıklı olsunlarda öpüyorum prensesiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyümesin yaa hep bebek kalsın :( bizimki siparişi babasına değil dedesine veriyor :) dediğin gibi canları sağolsun.
      bende prens ve prensesi öpüyorum canım :)

      Sil
  2. Masallah çok tatlı. Pekmez yemesine imrendim kızım doğduğundan beri bir kaşık bile yememiştir o derece. Maşallah elaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)
      pekmez mevzusuna gelince kayınvalidem alıştırdı. ilk önce bulamaç şeklinde kahvaltı yapıyordu onun içine 1 tatlı kaşığı ekmez koyuyordu Ela da alıştı. inşallah Dila da alışır.
      öpüyorum..

      Sil
  3. Ohhh maşallah fıstık büyümüş baksana derdini anlatıyo :) allah nazarlardan korusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sağol birde fırçalamasa :)

      Sil
  4. maşallah 41 kere :) blogu izlemek istedim ama takip kısmında bir sorun var sanırım. gerçi bugün başka bir blogta daha aynı sıkıntıyı yaşadım. inşallah geçicidir takip etmek isterim sizi. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldiniz :)
      o sorun sizdede vardı takibe alırken zorlanmıştım sanırım genel durum.birkaç blogu takibe alamamdım bende.

      Sil