02 Aralık 2013

Ela'nın tütüsü

Eşimin dayısının oğlunun düğünü vardı. Elaya ne giydirsem diyerekten çıktım alışverişe. İstediğim gibi bişey bulamayınca kolları sıvadım başladım tülleri kesmeye ortaya böyle bişey çıktı.
Ne dersiniz olmuşmu yakışmışmı prensese? :)

Arkadaki eşimin kuzeni oluyor. Düğün salonunda resim çekmek yasakmış efendim bi aile fotosu çekemedik yahu. Bu böyle olmucak bizde fotoğrafçıya çekinelim dedik çekindik ama resim pc ye nasıl aktarılsın :)
dikişe merak saldım bakalım makine tamire gitsin gelsin onu da becerebilecekmiyim meraktayımmm :)

4 yorum:

  1. canım maşallah çok şeker bi kızın var , tütüsüde pek yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. pekde tatlı olmuş maşalah o nasıl bir salonmuş öyle ya resim çekmek yasakmı olurmuş :) daha neler kapının önünde çekilseydiniz bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi yasakmış canım ya. kapu önünde çekemedik dışarısı çok soğuktu. adam etrafda 4 dönüyordu ben çekinimm dedim poz verdim adam geldi çekmeyin yasak ben çekiyim dedi bende dedim ki düğün başlamadı kendimi çekimm be dedim :)

      Sil