21 Kasım 2013

yanık

Cumartesi günü ne talihsiz bir gündü yahu.. Sabah 9:30 gibi kalktım yukarı kata çıktım Ela L koltukta uyuyor bende yanına uzandım 30 dk şekerleme yaptık sonra uyandı minik kuşum :) Beni yanında görünce kitabını aldı getirdi başladık okumaya Maymun, Kuş, Kedi vb :) sonra Annem dedi ki aşure yapacağız Saniye abla gelicek tamam dedim bende misafire kahvaltı hazırlayayım başladım patatesleri soyup kızartmaya. O esnada Ela çizgi film izliyor. Amcası uyuyo Babası desen uyku kuşu 11 12 lere kadar uyanmaz çocuğu oyalamak için Çizgi film açtım bende. Kahvaltı hazırlarken geldi Saniye Teyzemiz yanında Berat abimiz gelmiş Ela çok sever Berat abisini. Eski binada komşumuz oluyo kendileri. Elayı aldım aşağı indirdim hadi kızım uyandır babanı dedim Ela da hoppp atladı babasının üstüne. Uyandırdık babayı çıktık yukarı. Amcamız da uyanmış Berat abimizde var değmeyin Ela'nın keyfine. 
Tam böyle güzel gidiyordu ben kahvaltı hazır toplanın dedim. Ela'yı babası kucağına oturtmuş. Nasıl olduysa ben görmedim fincandaki çay devrilmiş Ela'nın sağ mı sol mu aklımda değil ayağı yanmış ayak bileğine sıçramış bi fırlama banyoya koşup soğuk suya tuttuk 10 dk kadar. Baktım ki kabarcıklar beliriyo dedim ki ''ne duruyosunuz ya hastaneye götürelim'' üzerimizde eşoflanlarla fırladık arabaya. Amcası bi panik bi panik arabayı kullanıyo çocuk ağlıyo ya oda paniğini bastıramıyo. Kaç kere çarpacaktı saymadım bende dayanamadım arabada bağırdım '' Yavaş olsana ya sen böyle giderken çocuğun ayağı sağa sola çarpıyor daha fazla ağlamaya başlıyor'' dinlemedi ki beni yolda kaç adamın küfürünü yedi bilmem saymadım.
Neyse öyle böyle hastaneye geldik acilde ayağı pansuman yapıldı eve geldik 2 saat geçmiş bu zamana kadar. 2 saat boyunca durmadan ağlıyor ayağını tutuyor. Mama yaptım içti emzik verdim uyutayım dedim kucakta uyuttum yatırdım yatırınca başladı ağlamaya 1 saat kadar kucağımda uyudu yoruldum Annem aldı birazda o kucakta tuttu sonra yatırdık. 4 saat kesintisiz uyudu. Uyandığında bambaşka Ela geldi :) Sanki ayağı yanan o değilmiş gibi hopluyo zıplıyo gülüyo yaramazlığından ödün vermiyo :) 
Şu günlerde ise gayet iyi yarası yavaş yavaş iyileşiyor umarım iz kalmaz. İnşallah birdaha yaşamayız böyle bi olayı. Ayağına kimseyi dokundurmuyo onun gerisinde problem yok :)
 Şebekliğe devam ediyo
Dedesinin gözlüğü elinden düşmez :) Dedesine taktırmıyo kiii :)
Babaannesinin yatağında aynen böyle uyuyordu 4 saat boyunca.

Miniklerimizi Rabbim kötülüklerden hastalıklardan korusun. :)

20 yorum:

  1. Allah daha beterinden korusun çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Cok geçmiş olsun canım sılverdın anestol al karıstır sur yanıgına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silverdin verdi dr. o da iz bırakıyomuş :(

      Sil
  3. kıyamam ben minik kuzucuğaaaaa ayyy çok geçmiş olsun bunla geçmiş olsun canım ya Rabbim bidaha yaşatmasın inşallah. kocaman öpüyorum miniği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. amin inşallah. bizde seni öpüyoruz :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım verilmiş sadakanız varmış allah beterinden korusun genede . yaramazlığa devamsa geçmiştir onun acısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin :) acısı geçmiştir ama yarası geçmedi henüz

      Sil
  5. ay en korktuğum şeydi yanık.. allah beterinden korusun.. çabucak iyileşsin kuzum inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Canımmm, yerim ben onun minik ayağını, çok geçmiş olsun..
    Oluyor malesef böyle aksilikler, Allah daha büyüklerinden korusun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başımıza gelen en kötüsü buydu. amin ablacım

      Sil
  7. kıyamam miniğimeben çok geçmiş olsun cnaım bu çoçuklar böyle işle kaşla göz arası oluyor herşey allah korumuş meleğini :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. evet Allah korumuş ayağına isabet etmiş hadi karnı yüzü falan yanmadı ya. hastanede bi çocuğun pipisi bile yanmış kıyamam :(

      Sil
  8. Canım inşallah Rabbim bir daha yaşatmasın. İnşallah bu ufak kazayla atlatmış olsun kuzucuğumuz :) Yaramazlık bizim evde de tam gaz devam nasıl bir enerji var bu minnoşlarda bilmem ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun.Allah daha büyük kazalardan korusun yavrunuzu.

    YanıtlaSil