23 Ekim 2013

Kayseri Harikalar Diyarı-Mazaka Land

Bayramınız nasıl geçti dostlar :) benimki fena değildi.
Kurban bayramında Kayseri'deydik. Birinci bayram Teyzemin yemeği vardı ben gidemedim aslında annem ben uyurken gitmiş.
2 ve 3 bayram da köydeydim büyükleri ziyarete gittik. 4 bayram da bize kaldı abime tutturdum Kayseriye götür beni diye. Abimde seni değil yeğenimi götürürüm dedi ( papucum dama gitti Ela sayesiyle )
tamam dedim kimi götürürsen götür bari gezdir azıcık dedim :) sağolsun kırmadı Kayseri'de yeni açılan fuara götürdü.
Önce hayvanat bahçesi kısmını gezdik.
Ela kuşlara bakıyor. Abim Elanın peşinden ayrılmıyor :)
Osman emmi :)
Ana- Kız develere bakarken :)
Deve

Hayvanat bahçesinin biraz ilerisinde park varmış Ela gördü ilk. Koşarak gitti bindi sallandı.

maymunn :) 
hayvanat bahçesini gezdikten sonra lunaparka geçelim dedik.
Dayısı bilet alırken :)
İlk önce Elayı buna bindirdik gördüğü herkese el salladı
sonra Ela'nın bineceği bişeyler bulamayınca abim ben eşim bindik Ela'yı annemlere verdik. abim 50 tl lik almış 20 tl de hediye verilmiş neye bindiysek bitmedi 
en son abimle ela havuz üstünde şişme kayıga bindiler.
bu esnada yağmur başladı bileti bitiremeden acelece koştuk arabaya :)
ardından halamlara gittik. 
Halamın eltisi yine halamın kızı oluyo :)
doğum yapmıştı ziyarete gittik ve burda ilginç doğum hikayesiyle karşılaştık :)
doğum başladığını anlamamış nasıl oluyosa 3 çocuğu oluyo bu. Hastaneye yetişememişler arabada doğurmuş. Hastaneye gidince göbeği kesmişler. Eniştem fırlama oldu dedi :)
Berat'ımız sağlıklı ama çok şükür :)
benden bu kadar...
sevgiler


5 yorum:

  1. ne güzel bir yermiş böyle,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzeldi Eloş çok eğlendi :)
      sevgiler benden

      Sil
  2. canım benim ne kadar güzel eğlenmişsiniz, ailece vakit geçirmişsiniz.
    koccaman öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacım çok güzeldi.
      bende öptümm :* :)

      Sil
  3. çok güzel vakit geçirmişsiniz çok sevindim canım ne güzel gezmişsiniz :) Ela'ya da güzel bir bayram olmuştur. sevgiler...

    YanıtlaSil