28 Haziran 2013

büyükada

Pazar günü Eşimin Dayısının oğlu bizi sevgilisiyle tanıştırmak istedi şanslıyız bu konularda kim olursa bizi müstakbel gelinimizle taşıştırıp gezdirir :) ee hal böyle olunca büyükadaya gidelim dedik giderken vapur deli gibi kalabalıktı sıkıldık fenalık geldi kendimi denie atacaktım nerdeyse :) laf aramızda yüzme bilmiyorum :)
 Eloşu babaannesine bırakıp gittik yine. Biliyorum kötü anneyim bebeğimi babaannesine bırakıp geziyorum uzak yerlere götürmüyorum baş edemezsem diye korkuyorum :(

Dayı oğlu hacıdır umreden geldi bende diyorum ki abicim hop aile var hacılar böyle yapmaz ayıp ya :)
everelim sizi bu böyle olmaz sen hacısın :)
bu liste böyle uzayıp gider Mesut abimiz de de fenalık gelip kaçarlar ispatı :)
ben arkada konuşuyorum onlar önden kaçıyo çenem durmadı hani :)

Atlardan tırstım ama dokunmadan edemedik :)
çok güzel bir gündü...
son olarak aşkımla ben ;)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder