21 Mart 2013

minik hanımdan

günaydın dostlarım nasılsınız
ben eh işte iyiyim ilaçlarım sayesinde
dün akşam minik cadı uyumadan ben koltukta uyuya kalmışım 
minik cadımda babaannesiyle uyudu
çokk fena oldu bu kız yahu
emeklemeye başladı heryeri talan ediyor
prizler kablolar ilgisini çekiyor her dakika gölgesi gibi arkasında geziniyoruz :)
pazartesi günü kayınvalidem beni marketin önünde bekliyor
müjdemi isterimmmm dedi
tabi bende bilemedim saydım saydım bilememişim
Ela dan dedi
nasıl olduysa yine bilemedim
Dişi çıktııı dedi
aaa ciddimisin dedim
ne alayım sana ne istersin dedim
yok ben bişey istemem ben kuzuma alıcamm hediyeyi dedi canım benim yaa Allah senden bin razı olsun annecim seviyorum seni.


minik cadım şakırdıyor bol bol :) çenesi hiç susmuyor ellerini şekilden şekle sokuyor devamlı başına vuruyor baş baş der gibi :) 
ayak ayak üstüne alıyor otururken :)
deniz kızı oturuşu gibi oturuyor el sallıyor gel gel yapıyor çok komik ya :)
devamlı dil dışarda 
mama sandalyesi geldi minik hanımefendiye çok sevdi bayıldı :) pat pat vuruyor heryerine :)
uyku saatleri biraz işkenceye döndü yatmıyor tepiniyor
dedesinin kulaklarıyla oynamaya bayılıyor
benim kolyemi ve küpemi çekiştirmeyi seviyor :)
kumanda telefon ve pc ye ilgisi çok görünce atlıyor.
kuzum büyüyor mu ne çok değişiklikleri mevcutt
yazdıkça özlediğimi hissettim. 
sevgilerrrr
herkese öpücüklerrrr 
;)

1 yorum:

  1. oyy canım maşallah e tabikide büyüyor annesi büyümez mi .) yakında büyicek kocaman kız olacak annesine yardım edecek :)

    YanıtlaSil