17 Ocak 2013

haftasonu gezimiz

Bu posstu bol fotolu yzmak istedim lakin resimlere virüs bulaşmış ve açlmıyor o yüzden resimsiz yazıp yayınladım. Siz hayal edin artık :)

 Ben, İlkay, Sonay ve müstakbel eltim Beyza birlikte gezdik çok güzeldi yahu :)ah bide fotolar gitmeseymiş :(
 Cuma günü bizim eve gelip gittikten sonra Sonay annemin ağzını arasana demişti anen beğenmiş Beyza'yı demiştm bende sevdim biryerlere gidelim dedim Beyza'da kabul edince mekanı seçmek bana düştü. Çünkü ben İstanulu pek bilmem mrak ettiğim yerler çoktu. Pierre Loti'ye gidelim dedim tamamdır oraya gidiyoruz marşşşş marşşşşş :)
 İlk önce Beyazıt!a gittik ordan Eyüp'e gideceğiz. Otobüse bindik bekle bekle gitmior dolu da değil yaşlı kadın şöföre takılıyor bıdıbıdıbıdı sonra şöförn başı şişiyor tamam der asar gaza ve biz varırız Eyüp'e :)
 İlk görüşte bayıldımmmm Sonayda övünür benim sayemde diye. yok ya ne alaka İlkay getirecekti beni ama bnim karnım burnumdaydı yürüyemiyordum rahat rahat demiştim :)
-tabiiii Ela büyüdü ver anneme çık artık dedi :)
-babanesi Elasız yaşayamaz hevesini alsın dedim :)

netten alıntı fotolarla anlatayım bende :(
Sonayla Beyze biraz bekleyin demişlerdi ben çok fotojenigim dururmuyumhiçç İlkaya dedim çek eni çek çek :) klasik bir duruşlarla burda çekindim :)

ilk önce teleferiğe binmiştik.
yanımıza 2 tane sakallı hoca geldi onlar değilde başkaları gelseymiş yahu biz  4 aşık yanımızda 2 sakallı hoca cübbeli Ahmet gibi utandım ya :)
manzaraya bittimmm biliyrmusunuzz :) yeşillik olmasada sonbahar havası gibiydi güzeldi :)
millet soğukta sıcak sıcak içeceklerine sarılmıştı biz kimselere aldırmadan ocuklar gibi resim çkiniyoruk burda bizi çek siz çok çekindiniz sıra bizde diye diye :)
mezalığın içinde dolaşık ve geri döndük :)
Haliç nehrini kayıkla geçtik :)





 
ardından Miniatürk e gittik gitmesine ben çok duygulandım :(
çünkü Mardin'in maketi vardı herşey gözümün önünden teker tekr geçti ne özlemişim...

miniatürkten çıktıktan sonra eve dönüş.. acıkmışız Marmara Forum'da İskender yedik ve eve döndük.
çok gzeldi mutlu olmuştum.
Beyza'yı da sevdim başka zaman Ortaköy yapmak üzere anlaştık :)
benim şımarıklığım had safhadaydı :) karnı ağrıdı hepsinin :) iyiki varım ben diimi :)
herkese öpücükler )

 

9 yorum:

  1. Çok güzel bir gezi olmuş manzara harika ama keşke resimlerde olsaydı merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN GELDİM ZİYARETİNİZE
    ÇOK GÜZEL BİR GEZİ OLMUŞÜ,
    BENDE ZAMAN ZAMAN YAPARIM
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  3. Ada ve Deniz: keşke olsaymış resimler ama virüs bulaşmış :( sağlık olsun napalım
    Seyyah Gül: Hoşgeldiniz.. teşekkür ederim. gezmek güzel diimi :)

    YanıtlaSil
  4. Pier loti ahh. Yıllarca istanbulda yaşamama rağmen gitmedim oraya ve hep merak ettim:)) gaza geldim bak ilk fırsatta gidicem:))

    YanıtlaSil
  5. moriçe: gidern gidersin dünyanın snu değil ya :) güzel yer ama hep mezarlık

    YanıtlaSil
  6. Seeen bensiiz geeez tamam mıı aferiin :) neyse affettiim :) güzel yerleri gezmişsiin :) gelirseeem götürceen beni banane :)

    YanıtlaSil
  7. :) aaaa ayıp ettin sen gelirsinde ben seni mi götürmem. sen gel canım istanbulun altını üstüne getiririz :)

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflar harika çok güzel bir gezi olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. boşnak kızı : hoşgeldin :) evet çok güzel bir geziydi :)

    YanıtlaSil