15 Aralık 2012

yaptıklarım DIY :)

Bende yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim :)
kedi ve balık yastık lisedeyken yapılmıştı. Aslında çok oyuncak yaptım malum onlar Kayseri'de dinlenmekteler :) Eloş büyüsün gelecekler :)


Bu kutu battaniye  kutusuydu. Ela'ya gelen hediyelerin paketiyle kaplamıştım içine Ela'nın bezlerini koyuyorum :)

bu da sakallı  ip ile ördüğüm minnoş kedim :) lise 2 sınıftayken örmüştüm kendilerini :)


çok şeker değil mi :) 

bu balık ta lisedeyken diktiklerim arasından Annem Ela için getirmişti Kayseri'den.Daha çok oyuncak dikmiştim malum evde yer olmayınca bunu getirmiş :)
ilk yaptığım oyuncak bu Balık tı :)
çocuk gelişimi okuyordum oyuncak yapımı dersinden hepsi de :) el işleriyle uğraşmayı seven biriyim ama bazen fenalık geliyor :)

sevgiler :)
cici kalın :)


4 yorum:

  1. Hepsi çok şeker, ellerine sağlık, ben özellikle balığa resmen bittim:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) balık ben çocukken yapılmıştır :)

    YanıtlaSil
  3. Balığa bayıldım:))Ellerine sağlık:)Kutuyu da çok güzel düşünmüşsün,kedinin ipi tam kedilikmiş:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil