20 Aralık 2012

ORDAN BURDAN ŞURDAN

Günaydın... Gününüz güzel geçsin...
 İstanbul'a yılın ilk karı düştü bugün :) sabah işe gelirken resmen uçacaktım :) bu aralar benim bi isyeeeaaannnnnlarım var sıkıldım İstanbulda yaşamaktan trafiğinden benim yaşayacağım şehir değil burası.çılımı çırpımı toplayıp eşimin memleketi Ordu'ya gidesim var..

 Sabahları işe gitmek istemiyorum. Ela'ya anneliği hakkıyla yapamamak içimi acıtıyor. Sabahları öpüp koklayıp babaannesine emanet edip evden çıkarken duygu yüklüyüm işe gelince devamlı Ela'nın resmine bakıyorum çok özlüyorum onu.. o kadar çok tatlı oldu kii öptükçe öpesim geliyor.

  içimi boşaltmak istiyorum aman kalsın içimde :)


her sabah işe gelirken yol calışmalarından dolayı yönümü ne kadar değiştirirsem değiştireyim her yerde yol kazı çalışması gına geldi vallahi ya başım döndü iyiceee
 her sabah işşe gelip güvenlik görevlilerine gıcık olmaktanda sıkıldımmm
ben bu hayattan sıkıldımmmmmm Ela olmasa ben napardım bilmiyorummmm

 sizlerinde başını ağrıtmatım :)
sağlıkla kalın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder