26 Aralık 2012

çift mim:)

sevgili cokoprens beni mimlemiş :) mim için teşekkür ediyorum kendisine :)
 gelelim mim imizeee

1. Blog listesinde görmek istediklerim ve istemediklerim

aslında bakarsak ben blogu yeni açtığım için fazla birşey bilmiyorum.
   Sevdiğim bloglar beni etkileyen eğlendiren bloglardır. hobi, anne ve bebek, yemek, kişisel blogları ilgimi çekiyor yemek blogları sayesiyle yeni tatlar  öğrenmeye çalışıyorum ne yalan söyleyim :) kozmetik bloglarına gelince makyaj yapmayı sevmediğimden doğallıktan yana olduğumdan fazla bakmam ama ilgimi çeken birşey olursa hemen izlemeye alırım :)
  sevmediğim bloglara bir göz atıp çıkarım sevmiyorsam da izlediklerim listemde yer almazlar zaten. başkasına özenti gibi yazılmış blogları sevmiyorum ben.

2. Yeni yıl dileklerim
 bunu daha önce cevaplamıştım buraya buyrun :)

 bende kimi mimlesem :)
 Moriçe
Çağla Deniz Dönmez
Rabia Şeyma Dayıoğlu'nu mimliyorum :)
sevgiler

1 yorum: