02 Ekim 2012

Yaptıklarımız ve yaklaşan ayrılıkkk

 Eloş 3 aylık olacak birkaç gün sonra zaman ne çabuk geçmiş ki anlamadım bende. gelelim Eloşumun gelişimine o kadar tatlı oldu kii tam yemelik oldu baktıkça yiyesim geliyo ama henüz kıyamıyorum :) 
 Yaptklarımız: :)
- gülücük atmaya alıştık çokta gülüyoruz
-uyanıkken yatmayı sevmiyoruz ille kucakta gezmemiz lazım:)
-yüzüstü yatınca ileri doğru sürünüyoruz
-msn de anane ve dedeye dikkatlice bakıyoruz atlıcak az kalsın cama :)
-bağırmaya başladık(ben duymuyorum ama kayınvalidem söylüyor)
-elimizi emmeyi çok seviyoruzz :) 
-annenin ve babanenin saçlarını çekmekten zevk alıyoruz :)
-tv karşısında tepinmeye bayılıyoruz :)
bu böyle uzayıp gider ve benim yaklaşan iş başı zamanım beni büyük bir kaygıya düşürür çok bağlandım ki bebeğime nasıl ayrılacağım ben diye düşünmekten başımda bit kalmadı resmen :( 
 Alışmak amaçlı eşimle geziyoruz Eloşu babanesine bırakıp bi kez de üniversiteden arkadaşımla buluştum yavrum durmamış ama :( alışırım diyorum zamanla alışırım... yaacak başka bişey yok :(

Sevgiyle kalınn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder